Het belang van de relationele marketing – ‘Family Service’
(Toekomstige) klanten op het juiste moment weten te bereiken en dit contact vasthouden is uitermate belangrijk. [...]
(Toekomstige) klanten op het juiste moment weten te bereiken en dit contact vasthouden is uitermate belangrijk. [...]
Een samenwerking van NZVL, doccle en Manufast voor een efficiënte digitalisering. Neutraal Ziekenfonds Vlaanderen, afgekort tot het NZVL, zocht een manier om de administratie naar hun leden te digitaliseren. De grootste drijfveer achter deze digitalisatie is enerzijds een efficiëntere verwerking [...]
Success story van een webshop Of hoe een passie voor dieren iemand ertoe brengt om strategy consultancy in te ruilen voor onlineverkoop. [...]
PICK & PACK - Een gesprek met www.supersec.com [...]
Om uw doelgroep trefzeker te raken moet u ervoor zorgen dat elk contact gebeurd op een waardevolle manier. Uw klanten kijken dan uit naar uw acties en stellen ze op prijs. [...]
92% van de Belgen maakt elke dag zijn of haar brievenbus leeg! [...]
Loods uw bedrijf het Win-Win-Win tijdperk binnen! Bent u een ondernemer of inkoopmanager? Dan is dit bericht voor u bestemd! Loods uw bedrijf of overheidsinstelling nu het Win-Win-Win tijdperk binnen, door een beroep te doen op een maatwerkbedrijf in Brussel zoals Manufast. [...]
Uw bestaande en potentiele klanten inspireren en tot een reactie aanzetten? `De wereld verandert en dus veranderen ook uw klanten en is er alsmaar meer nodig om hen te imponeren.Nu de digitale communicatie in volle expansie is kan de printsector niet anders dan zichzelf voortdurend opnieuw uit te [...]
Met deze aanwezigheid willen we je laten kennismaken met het hart van Manufast; onze missie, onze waarden maar ook onze constante evolutie in een wereld in volle digitalisering. Doe mee aan de discussie door ons te volgen op de volgende netwerken. LinkedIn: [...]